»
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

25 Disember 2011

wahai mata -.-



sejak holiday ni kan .. aku slalu tidur lewat . ahaks
ape kes ni kawan ? kau terlebih minum kopi ke ..
no no no , aku tak suka minum kopi . fakta bukan auta . okeyh !
maybe kau ade penyakit insomnia kot .. penyakit ape benda ntah ..
aku tahu pom sebab ada orang yang bagi tahu . wahh , aku dapat info baru ..
disebabkan aku ni slow sikit .. google jadik mangsa aku
padan muka kau cik google . hoho >.<

cik google cakap dekat aku , yang insomnia ni
Insomnia is trouble falling asleep or staying asleep through the night.
haa , dalam Bi tuu . high class betul cik google nih . main2 speaking pulak dengan aku . xD
korang translate sendiri jew eh . aku malas :)
tapi mengarut jew kan lau aku ade penyakit nieh .. masa skola aku tidur awal pulak
maybe penyakit ni serang orang time2 holiday kot . haha 
weiwei , saya sihat lah ! hoho
yang sure untuk orang yang suka tidur lewat .. not me not me

can't sleep at night
can't get up in the morning 

harhar , korang nampak ? eh jom lah tidur ... Baibai 



nota tangan : harap2 lepas aku tulis entry nih , aku dapat tidur awal  .. winkwink >.<

Tiada ulasan: