»
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

18 Disember 2011

aku bukan tomboy

hai guys !
tajuk entri ni macam gempak kan ..
btw , ni bukan pasal aku . aku nak citer pasal movie nih
sebab aku normal .. yups .. normal . haha
.
.
.
.
.
.
.



citer ni dah lama keluar dekat pawagam kan ... oho 
nak free punya pasal aku download jew cite ni .
lau beli DVD tak ke buang duit ? ahaks , tak support langsung ..
lepas download masuk jew dalam pendrive terus tengok dekat tv ..
bagus punya idea . tak nak try ke ?

aku pom tak tau best ke tak citer ni .. tapi ramai yg cakap citer ni tak best .. 
pape pom aku dah siap download .. takan nak delete balik .. rugii bahh
layan..

baibai korang :)

nota tangan : bila lah agaknya ombak rindu versi download FREE nak keluar ni eh >.<

2 ulasan:

Lynn Damya berkata...

haha dh download tgk je lahh kann :p

syada berkata...

yups .. haha