»
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

10 Disember 2011

just a dream



semalam mimpi tu datang lagi .
 haiya , berape kali dah aku mimpi benda yang sama .
mimpi tuh macam real jew . serious aku takut .
tapi orang tua-2  mimpi ni mainan tidur jew kan ?
tapi apesal aku mimpi benda yang sama jew .
yang semalam yang paling terok
sampai aku boleh rasa benda tu  keluar dari badan aku
macam betol2 aku yang kena rasuk .
ni kes mesti kes kau suka tengok citer hantu kot .
pengaruh citer al hijjab la tu .
dah tau penakut tengok jugak buat ape , memang cari nahas betol lah -.-


then , tangan aku gatal nak search dekat google . google jugak jadik mangsa .
nak cari tafsir mimpi , macam mengarut jew kan :D
nasib baik tak jumpa . boleh percaya ke tafsir tu ?
silap hari bulan boleh jadi khurafat . kahkah


kot-2 la kan sebelum aku tidur aku tak cuci kaki dulu . 
tu pasal la mimpi macam-2 . teruks >.<




kepada kau syada sebelum tidur baca doa ni dulu okay .
doa ni budak-2 tadika pom tahu lah . errr






nota kaki : uwaaa , aku takut nak tidur :|

2 ulasan:

Lynn Damya berkata...

hehe, nt b4 tido cuci kaki,bace doa sume tau, baru tido..hehe :)

syada berkata...

baik boss . hehe