»
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

26 Disember 2011

jodoh kita di FB

walewahhh ! tajuk entri kali ni macam nak mintak penampar kan .. chill out babe
saje jew nak buat tajuk HOT .. perasan giler kau syada .. oke ! fullstop .

hari ni an , aku ade dating ngan budak pahang . weeehaa
jeles tak ? jeles tak ?
yup . emang kita kenal dekat FB . ohoo , 
teringat dekat lagu cinta muka buku >,<
nak tau camne kita orang kenal . macam lah ade orang nak tau
takpe takpe , aku nak bagi tau jugakk . 
mula2 cam gini " dia add aku . lepas tu lepas tu ?
 aku approve je lah" ituu aje .
dah nama pom fb , lau kite tak add orang . 
ade pulak orang add kita . belagak famous =.= 

so hari nie , dia datang kelantan .. ajak aku hangout . ohooo 
nak tolak tak sampai hati .. susah jadi budak baik nieh . hikhik
janji pukul 10 . aku pergi 10.40 .. 
alaa , lewat brape saat nye pun ..

ni la jodoh aku tuu
.
.
.
.
.
.
1
.
.
2
.
.
3
.
.
tadaaaa

hensem tak ? haha .. girl laa korang . not boy . mane ade boy yang sudi keluar ngan aku an . sedih wey ayat kau :|


ni la dia Atikah . eh eh add la dia dekat fb . ni ha  FB comel
awak awak ! kita orang sama muda lah . taun depan nak berperang dengan spm .
baru kenal berapa saat , aku dah rapat ngan ika . ahaa , siap bergambar agi .. yeay ! saya friendly ..




mata aku sepet >.<

ronda punya ronda  ..aku terrbeli brooches bentuk love dan topi , beg , coklat .. omg ! aku obeses dekat bentuk love . ape kes kawan ? hajat nak beli baju angry bird . besar la wei .. nak cari takde masa dah . 2 jam jew aku lepak ngan dia . dia nak balik dekat pahang dahh .. wuwuwu

baibai ikaaaa . terima kasih daun keladi , kalau ade jodoh kita jumpa lagi <3
selamat jalan kawan ..



nak tau ape tu jodoh dekat FB . jom dengar lagu ni . compen paham.. haha .



nota kuku : sape nak hangout dengan aku . komen dekat bawah . HAHA !

8 ulasan:

Mishter Izwän berkata...

dpt kan countdown 2012 widget untuk blog anda disini

http://blogeditor009.blogspot.com/2011/12/get-new-year-countdown-for-your-blog.html

yuniey berkata...

nak nak ! alaa. ner aci , yunie tk pnh hagout ag ngn syada! :'(

syada berkata...

ahaa , nanti kita dating eh . nanti lau syada ade masa free . haha :)

Lynn Damya berkata...

nasib kua dgn girl, klw dgn lelaki cyap lah syada..skg ni bahaya tau main blind date je dgn mana2 laki yg kite xkenal..haha kan dh terbebel :p

syada berkata...

haha , tak lah . girl aje . saje buat buat suspen .

KamKim berkata...

org suruh ajk yunie tp dia xnk ajk jgk..

syada berkata...

tipu doh tu ...

KamKim berkata...

xnipu pon..