»
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

16 Disember 2011

rinduu miss rinduu

hye readers  , blog walking , stalkers !
acting like ramai yang follow aku . ahaks :)
eh eh , lupakan jew ye pasal tadi .

lepas saya dengar lagu raya , fikiran saya melayan dekat zaman dahulu kala
dengar lagu raya pom aku boleh jiwang -.- '
so , hari nieh saya ade seuatu nak sharing dengan korang .
sebab saya teringat ade orang cakap " sharing is caring "
caring sangat la aku ni . pheww
saya nak sharing tentang kisah silam saya . bukan bitter memories
but it is a sweet n sour experiences macam coklat masam manis .
ahaa , macam mengarut jew kan

citer pasal coklat ni kan . aku teringat dekat coklat pada masa dahulu . HOHO
kenagan manis ni , tak boleh nak repeat .






dulu aku suka makan benda ni .. harga murah jew . . tapi sekarang mana nak cari ?
now orang dah tak makan .. cadbury jadi pilihan ..
peredaran zaman la katakan . ikut style >.<


owh baru aku teringat dulu aku suka main benda nieh ..
sengaja main benda ni dekat luar rumah .
ape lagi nak show off la tu . .
budak2 memang suka belagak kan . fakta aku buat sendiri . hoho


main game snake dalam ni . game paling best buat masa tu KOT
(aku letak kot sebab aku tak yakin).. dulu takde lagi psp .. 
sekarang jarang nak tengok budak2 main benda nieh .
budak umur 5 tahun pom dah ade psp sendiri .
sebenarnya aku jeles .terselah perangai buruk aku >.<




yess ! ni aku suka main . sanggup berhabisan beringgit ringgit untuk beli benda nieh . patung kertas . sekarang dah barbie doll . dekat supermarket blambak kan ?
hey gegurl .. you pom suka main kan .. okay okay i keep your secret ..
wait2 sekarang aku tak main dah benda  . ape kejadah aku nak main benda ni
lebih baik aku layan facebook . ade faedah jugak kan ..tak sedar yang diri dah tua :)


semua sudah berubah . yelah nak menjana transformasi .
daripada makanan , mainan , cara sehingga hati budi manusia . result , CHANGES
now orang kenal  TUTTI FRUTTI .. berbelit lidah aku nak sebut .. errrr
aku tak penah lagi jejak dekat situ .. mana eh location dekat kelantan ni ? teringin nak pegii ~
sape tahu location dekat kelantan komen jew kat bawah nih . nanti aku belanja .

aku stop dulu sebab gambar dah habis . otak aku pom dah kering nak korek idea . baibai


nota kaki : zaman budak budak zaman yg tak boleh di lupakan . peacee <3



2 ulasan:

Lynn Damya berkata...

nice entry :)gula2 yg rse rose, susu tu still sy suke mkn smpi skarang, sedap kot...then brick game still sy main lg, beli kt pasar malam, haha :p

syada berkata...

haha , memang best zaman dulu2 kan . game dekat pasar malam pom jadik kan .