»
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

13 Disember 2011

takde kerja cari pasal .

haihai ..
tadi sambil2 blog walking tangan aku ni gatal nak edit blog
orang kate orang perempuan obses warna pink macam cartoon pink panther tu
lalala ~ aku tak suka tengok cartoon . tapi aku tahu tajuk . haha

so , aku change blog aku jadi warna pink .
nampak aku ni sopan sikit .. okay aku mengarut >.<
sape yang hate warna pink tu , nasib korang lah ..
tak suka blog aku .. jangan tengok , senangkan ?
buruk benor perangai eden . hoho
aku bukan nak halau , takut mata korang jadi rabun jew sebab alah dengan warna pink .
kalau ade penyakit allergic jangan continue baca coretan mengarut aku nieh . kahkah





                                                                               yeah ! pink colour .



          tengok tu .. ade FALLING LOVE .. bukan fall in love okay .. aku dah tulis besar2 dah tu :)





                   sampaikan word " ASSALAMUALAIKUM " pun pink .. sebelum nie warna purple ..
                 dekat tulisan tu ade jugak bentuk love . haha !




                                                      shoutbox katun ..letih nak buat benda nieh .. xD !


baru aku ingat cursor aku pom bertukar .. warna pink kan ? dah la bentuk love
saya rasa blog ni dah tak serabut .. banyak elemen dah dibuang ...
tapi banyak bentuk love pulak . alahai , jiwang ke ape aku nieh
suka hati aku la blog aku . weeee :D


nota kaki : aku tahu blog aku jadi makin hodoh  , buruk dan comot . korang ade ?



Tiada ulasan: