»
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

11 Disember 2011

talk to the mo0n

semalam gerhana bulan .
semua duk kecoh kan pasal benda ni ?
dekat FB belambak hamba ALLAH duk post benda nih .
bagusbagus , dapat jugak aku baca info tentang gerhana bulan ni 
walaupun aku tak tahu sebutir habuk pom 
alamak ! jujur betol aku nieh .

tapi masa start gerhana lebih kurang dalam pukul 7.30 gitu 
aku keluar jenguk dengan hati berbunga bunga riang dekat langit tuh ,
tapi hampeh .. aku cari punya cari bulan . takde pulak cik bulan nih .
nak main aww cakk dengan aku la tu . kahkah , awan tebal la beb !
baru lepas hujan .. 

takde rezeki lah aku nak tengok ..
aku tengok masa tu ramai duk buat status dekat fb
" cantiknya gerhana bulan , first time tengok "
"indahnya ciptaan Allah , cantik betol bulan "
lebih kurang macam ni lah status dorang ...
haaaa , jeles giler aku .. haha ! 

tapi aku ade jodoh lagi tau dengan cik bulan nih ..
dalam pukul 11 lebih gitu awan dah tak tebal sangat ..
yeayyy , aku dapat tengok .. ni pom time nak habis gerhana
pape pom ... thanks to the GOD .. aku bersyukur atas kurniaan-MU

                                                                                 separuh dah nak penuh >.<



                                                                          cantik .. sejuk mata memandang :)




                                                                      boleh nampak kan awan tu tebal ?




                                                           ni masa 20 minit lagi nak tamat gerhana bulan ..



ni jew aku sempat tengok 
yang eclipse ring tak dapat tengok . uwaaa, takde jodoh
kena lah tunggu 10 oktober 2014 lau nak tengok lagi .. fulamak lambat lagi nieh
aku pom tak tahu dapat tengok ke tak lagi gerhana bulan nih . hoho


baru aku teringat tarikh gerhana bulan sama dengan tarikh birthday abang aku ..
eh2 , aku nak ucap happy birthday lah kat dia .
aku tak wish pom lagi . haha ! kat sini pom jadik la kan ?


HAPPY BIRTHDAY TO YOU

nak hadiah ? bagi duit dekat aku then aku yang pergi beli -.-'
bertuah punyer adik . . .


nota kaki : picture agak kabur . aku ambik dalam ketakutan . aku tengok sorang2 jew tau .
 berani betol budak nieh ! :)



2 ulasan:

Lynn Damya berkata...

knape sy xtau pon psl gerhana bulan ni? haha nmpk sgt sy duk kt bilik je cyapkan assignment..ish3 (-_-')

syada berkata...

yeke Lynn ? rugi lah .. haha , assignment punya pasal .. terlalu fokus la tu .