»
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

20 Disember 2011

sanah helwa

20.12.12 
guess what ?
macam comel jew  kan tarikh tu . xD !

that 's my birthday . jyeah

HAPPY  BIRTHDAY  TO  ME 
fulamak . sendiri  wish






eh eh , birthday  yg  ke berape tu hah ?
terasa diri ku tua . oh noooo
alahh , baru 16 tahun nye  pun ..

yeppii .. aku dah boleh amik lesen ..
ambik tahun depan  jelah . takde masa dah . ohoo
tahun  2011 nak habis .. aku baru nak  cukup umur . ahaks
ni yang special orang yang di lahirkan  pada bulan 12 .
thanks to mama tersayang <3

birthday ni aku tak sambut ..macam yang lepas2
tapi kot kot lah ..maybe hujung bulan ni
aku buat jamuan keluarga ..omg  !  bukan aku . tapi rancangan mama..
 dia nak buat open house  ...macam lah aku ni rajin sangat >.<
planning buat hari jumaat ni . tapi  .. cancel !
why syada why  ? salah sorang family aku  xleh nak join
terpaksa postpone hujung bulan nih . pape pom
aku tak  mengharap  sangat   ... tak jadik  pom takpe
biarkannn.  wuwuwuwu


cintaku (nama kedai)  bagi  3  batang  jew  lilin  .. kedekut  >.<


kepada awak ,  mereka ,  dia , kamu  ,  kawan2 tersayang .  thanks a  lot wish aku punya birthday ..  tak lupa  kepada pakcik  sour -.-'  panjang  benor  wish   dia  dan   makcik  skali ..
HIHI, terharuuu  nya  aku
yang aku  tak  kenal  pom  ade antar text  personally wish birthday . 
thanks eh  awak-awak sekalian . nak tau  sape  ?
jangan duk busy body hal orang  lah . haha


sayang kamu semua ketat ketat . bye guys



nota tangan : Allhamdullilah  umur  saya  masih  panjang  . may  Allah  bless  me :)

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

3 ari lgi befday sy..hepi besday to you n me...haha

syada berkata...

haha , yeah ! . budak ni pom bulan 12 ..nok wish awl eh . HAPPY BIRTHDAY erin :) .. nok hadioh wi duit deh . nanti syada g beli . hikhik

Tanpa Nama berkata...

haha...
duit abih dh wk beli bju koloh..

syada berkata...

haha .. xlebih ko spuluh sen pom ? aduu PM weh . xcukuppp

Tanpa Nama berkata...

haha...x cukup la duit PM bui..keno tmboh duit ma...

syada berkata...

haha .. dakpo2 .. ma erin banyokk duit ..

Tanpa Nama berkata...

ehem ehem :3

Tanpa Nama berkata...

adu syada gk...sepak key...

syada berkata...

syaz : ohooo (:
erin : HAHA , takut oh amboooo