»

28 November 2011

memori mengancam kalbu

rajin pulak kan aku update blog , cuti punya pasal
kerja sekolah masih bertimbun tingii macam KLCC sudah ..
tu la sape suh bagi banyak-2 sangat .. xD 

tadi aku selongkar laptop aku ni , banyak sangat file2
serabut tengok , patut la virus segala bagai ade ..
tak mustahil la pc dengan hp aku rosak sebab nii . hee
rosak dalam masa yang sama pulak tuu..
then , aku jumpa gambar-2 lama .
lama ape pulak , baru tahun ni jew ..
gambar masa last sekolah hari tuu ..
nak tengok ke ha ? scroll  lagi bawahh..




tadaaaa..



                ni kawan aku .. masih single , ade berkenan ? haha



wait-2 , ade banyak lagi ..gambar kat bawah ni sudah ditapis .
jangan risau kepada model-2 yang terlibat -,-




                   comel-2 kan kawan aku ?




 di sebabkan aku ni pendek kenalah ambik gambar duduk atas kerusi . waaa , terlebih puji dirii
suka hati aku lah nak puji diri ke ape .. haha


                     alamak , muka akuu ....



                      suka bergambar lha dorang nieh , kan aida ? haha




          aku ambik kesempatan bergambar dengan warisss ... orang ganu ni beb !  
 # mende kau nihh


yahoo ! tahun depan aku masih sekelas lagi dengan dorang .
dah jodoh kami kan .. weee


macam yuna cakap masa iklan canon tu " setiap gambar ada lagu "
memang sah aku suka tengok tv . errr
tapi bagi aku , setiap gambar ada kenangan .. itu aje aku nak cakap :D



nota kaki dan tangan :
time to say GOODBYE to 4ALFA  2011 .. say HELLO to 5ALFA  next year .. baibai <3

6 ulasan:

KamKim berkata...

setiap gambar ada lagunya? mane? takde pon.. iklan tipu la tu..

cik lollipop syada berkata...

memang gambar kat atas tu takde ,tapi yuna punya gmbar jew yg ade . haha

KamKim berkata...

oww.. haha.. hebat.. tgk gambar je, keluar lagu.. xpyh guna bateri..

cik lollipop syada berkata...

haha , jimat TNB .

KamKim berkata...

haha.. guna Daniell Cell lah..

cik lollipop syada berkata...

haha , curi elektrik guna WiFi lah .