»
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

18 November 2011

Good BYE awak !

aduhai sungguh tersentuh sanubari aku bila sekolah sudah tamat pada tanggal 17november
sedihsedihsedih
dah la balik awal , tak sempat nak lepak puas-2 .
orang lain duk tunggu-2 hari cuti , aku tak suka cuti panjang-2
boring tau tak , dah la keseorangan . uwaaa
orang lain takpe dapat balik kampung jumpa nenek , kan ainul ? aku jugak takde nenek .

apesal la masa cepat sangat berlalu hah ? aku tak puas lagi jadi budak form4
taun ni paling best sebab bebudak sikit jew dalam kelas , tapi bising .
 taun depan confirm SPM cari aku . stress !
sedih wei dah la homework banyak
lau aku  reti  buat takpe jugak
nak copy-2 yang orang punya dah tak sempat . plan nak buat study group pom dah hancur . haishh
ni kes cikgu aku sayang sangat kat anak murid dia sampai bagi homework banyak2
thank YOU ye cikgu . jasamu dikenang :)

pape pom , esok aku nak pegi menyibuk dekat reunion bebudak sk kg sireh .
memang takde tempat lain kalau buat reunion , KBM  la jawapnya
mesti esok ramai duk menyemak kat sana , confirm parking full .
aku memang suka menyibuk , busy body la kau ni #
busy body tu kan caring namanya . korang ape tau . HAHA !
aku jugak takde reunion untuk bebudak skpp .
pandai rancang , tapi tak confirm bila nak buat . geram betul aku
aku rindu giler dekat bebudak tuu , terutama kawan baik aku .
hey awak , tak ingat aku dah ke ha ?
aku sedih sorang-2 skolah dekat sini , tersesat weh .
tapi nasib baik ade mukabuku , dapat jugak aku tau perkembangan terkini .
bagus jugak berFACEBOOK ni kan ? tak sia-2 aku buat .
lagi aku sambung , lagi sedih aku rasa . rindu zaman muda-2 dulu.
lebih baik aku cauuuu dulu , baibai :)



   cuti membuatkan aku teringat dan rindukan seseorang ,ni baru sehari bercuti . haha !
                                                                            I MISS U -,-

Tiada ulasan: