»
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

2 November 2011

raya raya

ahaks ! lama dah tak update benda nieh . makin comot blog aku , ade aku kesahh ? xD !
alhamdullilah :) exam sudah habis . tapi tinggal lagi dua paper sivik dan pjk .
sivik confirm senang dapat A . tak baca buku pom boleh jawab ape . belagaklebih #

wei korang , last week aku sekali lagi dapat pergi tempat nieh . HAHA
teruja beb ! dapat naik benda ni sekali lagi . fuyoo memang best !
alah aku bukan pergi jauh pom , stakat KL jew . save bajet
dalam tahun ni tak silap dah 6 kali aku sampai sana . jalan pom aku dapat hafal skit . wee

aku pergi hari tu dalam hari raya keling  . cuti skolah kan tapi aku masih dalam mood exam
bercuti dalam sengsara . haha

so  termasuk arini dah dua kali aku naik flight . alah AIR ASIA je pom . save bajet . takde duit wehhh


                                         
                                                                  curi-2 snap . aku naik flight AK5281

kebetulan hari tuu hujan lebat . haha , sejuk meyh ..
bila dah terbang tak hujan pulak . naik heran aku :D
dah sampai sana pergi checked in hotel yang berdekatan . aku duduk dekat hotel yang dekat sangat-2 lha dengan sogo tuu . jalan skit je dah sampai sana . memang lifestyle kat sini suka berjalan kaki .



                                                     kacau daun betol signboard 7eleven tuh . haha

aku sempat terjah restoran Horakki seafood . perghhh ! memang sedap la makanan kat situ
patut la ramai orang pergi sana , artis pom ade . ngeh-2
banyak lagi tempat yang aku pergi . tapi mesti ramai yang dah tau . so aku nak tutup cerita dah .

memang malam tu tak sempat nak tidur , sebab kul 3pagi dah kena checked out hotel . nak pergi klia tu adalaa lebih kurang sejam setengah . lama-2 . jauh perjalanan , luas pemandangan :))


                                    kat KFC ni , isi perut kejap . ahaaa . makan je reti sambil curi line wifi . KLIA

nak naik flight punya lha jauh . ade orang tua sampai berhenti jalan sebab letih . xD
yang lari pom ade . tak bertanding pom weh .wowoottt



                         dari tiingkat Air Asia . curi-2 ambik sebelum isyarat penutupan elektronik diapasang .

nota kaki : saya rasa nak naik lagi !! i'm serious

Tiada ulasan: