»
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

7 Mac 2012

tiga bulan . bulan tiga

hello and hi readers . lama kita tak betemu kan .. ayat bajet : D
haha , kemana saya menghilang ?
eh eh , saya dengar ada orang rindu saya jew tu ... betul ke ?
aku memang tak habes habes perasan kan >.<
perasan takpe , jangan LARA sudahh  . heee



semenjak masuk bulan tiga ni kan , ia bermaksud sudah tiga bulan aku jadi junior senior dekat sekolah . 
nama aje senior tapi perangai macam ..... okay lupakan . xD !
oh ya ! kelas cemerlang dah start minggu ni . aiyaya saya balik pukul 6 petang tau .
dah la pagi tu ade exam . memang penat giler .  stresss .
nasib baik takde kelas malam .
start bulan tiga ni semakin busy la aku . setiap hari ade kelas tambahan .


ahad hingga selasa > kelas cemerlang . 4 hingga 6 petang .
rabu hingga khamis > kelas tambahan .  2 hingga 3 petang
jumaat > kelas tambah tambahan . 4 hingga 6
sabtu > kelas tambah tambahan . 11 hingga 2.30 petang .


padat kan jadual kelas tambahan aku ? tapi cikgu best best . ohooo
terutama cikgu kelas tambah tambahan . aku cakap cengini sebab aku sendiri yang tambah . that's mean tuisyen dekat luar .
yang paling best saya dapat gewam kawan baru . wehaaa !
lepas balik tuisyen hari jumaat confirm aku jumpa bestie aku , aida . jodoh la katakan . haha !

oh hari tu ade motivator datang sekolah aku ..
at first , kelas aku tak terpilih utk dengar ceramah berbayar ni sebab kelas kita orang kelas budak baik .
tengok kelas sape kan >,<
oleh sebab , dewan dekat dengan kelas aku .
 kita orang mengambil kesempatan untuk mencuri dengar dari atas . haha .
lepas je rehat , cikgu suruh turun pergi dewan .

aku masa ni pening sikit . lepas duduk tu , aku tengok dia ni buat macam silat.
lepas tu baca ape ntah , jujur je aku takuttt . yelakan , anehh je .
dia pandai buat magic show laa . masa ni aku dah tak takut sangat . haha
satu lagi dia potong nenas dengan pedang ala - ala ninja gitu , aku tak tengok part ni dengan dia hentak pedang dekat tangan . bedarah weiii
kawan aku cakap , apesal muka muu pucat je wey ? muu xleh tengok bendo bendo ginie ko ?
haaa , tengok tu kawan aku caring kan ? xD

encik motivator ni pandai baca firasat orang lah . hebat betul
dia cakap dia pandai tengok sama ada perempuan tu masih suci ke tak . 
tapi yang tak boleh blah , masa part dia buat ala ala menggoda gitu .errr ~

masuk slot dia cerita pasal dia memang sedih giler . 
memang susah lau orang tu mudah touching macam aku :)
part ni ramai yang menangis . insaf la tu konon . hihi .
dalam hidup aku ni first time aku tengok motivator sampaikan tengkak berdarah sebab suara pecah .
dia muntah depan kita orang tau . huhhh , saya tabikkk lah encik motivator .





ni masa motivasi Dr . fakrul razi .  sape dapat cari aku , aku belanja coklat sposen . cikgu aku cakap coklat dapat tambah tenaga tau . so , bila belajar kita takkan mengantuk . HAHA !



okay , aku dah malas nak taip . 

baibai , love you .
3 months :)

Tiada ulasan: