»
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

9 Mac 2012

merentas desa . awww

assalamualaikum and hi readers .
semalam sekolah saya ada acara merentas desa . memang setiap sekolah buat benda ni an ?
okay , untuk taun ni taun paling best kot . haha , rumah merah naib johan la wei
kesian dekat rumah hijau , nombor last errkk . nahh , ambik boooo ni :

eleh , aku bukan join pom merentas desa . so , aku tak sumbang pape mata pom dekat rumah merah .
btw aku sumbang tenaga , masa dan khidmat bakti . chewahhh !
nak lari camne an , kawan aku tak bagi aku ambik nombor untuk lekatkan dekat baju masa larian .
aku mintak okay . tapi dia cakap
" muu xsoh ambik lah , wi kokre lain " (awak tak payah ambik ler , bagi dekat orang lain )
kacau daun betul , tapi jujur jew memang ayat tu aku tunggu2 . kahkah .
sebenarnya aku ni bendahari , tapi semua tugas aku kawan aku yang buat .
wahhhh , untung lah ade orang bantu . peaceee


kebetulan masa nak balik , aku terempak dengan cikgu . dia suh aku tolong dia jaga checkpoint esok .
dengan penuh yakin kawan aku cakap " jangan cari orang lain " . HAHA 
semangat nak tolong cikgu la katakan .
 yang best tak payah susah susah nak lari kann .
kalau lari confirm turun berat badan . 
aiyaya , aku taknak turun . susah tau nak gemuk .



nasib baik cikgu tak cari orang lain . dapat jugak aku sumbangkan bakti . errr >.<
so , acara dimulakan dengan senam robik . 
semalam jugak cikgu yang buat senam robik suruh aku dan aida , 
dan ada beberapa budak lagi tolong dia pilih lagu .
tapi sayang , aku tak dapat tengok senam robik sampai habess .
yelakan , awal awal lagi pergi ponteng . hee


dekat sini lah aku dengan ainul pergi ponteng . besttt , nyaman ajew duduk bawah pokok .


lama jugak tunggu budak budak ni lari . kawan aku dah tak sabar nak bagi kad check point dekat dorang .
banyak jugak topik yang sempat di umpatkan . dah tu sape suh lama sangat . haha ~
duk jauh lagi aku nampak bayang bayang budak tengah berlari . 
bak kata kawan aku ,mata aku mata cerah sebab tak pakai kaca mata macam dia :)

mula mula dorang datang , mak aiii . ganas la wei . berebut nak kad , sampai cikgu cakap " syada takut la tu " errr , kantoi . lepas tu ada la kejadian dekat ainul . 
aku bagi kad dekat budak tu , tapi dia taknak ambik sebab dia nak ambik dekat ainul .
 i mean , secret admirer dia . yelakan , kalau  dah suka sanggup buat ape saje . 
nasib baik aku takde secret admirer . hee :D

selesai dekat lokasi check point , aku kembali ke sekolah . macam kelakar je ayat >,<
aku pergi menyibuk dekat kawasan rumah biru . tolong agih agihkan nasi .
nape lah dengan aku rajin sangat .
 rumah sendiri taknak urus , haha .




naib pengurusi tengah sibuk , tapi aku pergi menyibuk . 


kebetulan aku takde mood hari tu , sebab selesema dan sakit tekak . sejak masuk tahun baru aku kurang sihat sikit . ujiannnn . sabar je lah . maybe ade hikmah ann .






muka minta penampar . buat buat rabun okay , haha >.<


okay aku malas nak cite panjang panjang ,
 sebab kaki , tangan dan lutut aku tengah sakit .
 calar balar wei
petang tadi aku jatuh motor . awww , pedihhh .
motor aku habis calar balar . haha , watlek jew .
ayah aku cakap , adab la tu belajar motor jatuhh . ayah dulu pom penah jatuh jugak .
nasib baik motor aku , kalau tak tak pasal pasal kena marah  . 
biasalah , aku ni tangan perosak sikit . haha
maklum lah , malang tak berbau . 
harap harap aku cepat sembuh . aminnn


baibai korang ... trauma trauma =,='

Tiada ulasan: