»
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

1 Januari 2012

2012


selamat datang !





hewhew . dah masuk taun baru . 
banyak peristiwa pahit , manis , masam , masin tahun 2011 .
waaaa , aku rindu 2011 . aku rindu 4 ALFA .
dah la wei , masa takleh undur balik .
lagi baik kau layan jew lagu andai dapat ku undurkan masa . tetibe *
yang aku takleh lupa masa 10 disember .
first time dalam hidup aku tengok gerhana bulan .
kira hari bersejarah lah nieh .
wehaa ! wehaaa ! ..
dua puluh dua hari dah berlalu . errr , mengejaa nampak >.<

so ape azam baru korang tahun nieh ?
jap jap , azam taun lepas korang dah tercapai ? HAHA .
biasa la tu , cakap tak serupa bikin :D
dengan hati yang terbuka .. aku berazam .. jeng3
banyak sangat nieh , tak payah lah korang tahu . lalalala ~
yang paling sure , aku dah spm candidate . macam tak sesuai jew =.='
jom fight habis habisan ...

goodbye 2011 , facebook , blog , twitter , skype , yaho0 messenger  . 
belagak banyak akaun .. errr -.-
eh eh , esok birthday kakak aku .. kuat jugak ingatan aku . yeppi !
nak bagi hadiah ape eh ? senang2 tak payah bagi terus . xD


tahun 2011 dalam kenangan . bukak buku baru dengan umur baru . 
baju sekolah pom baru . hikhik

BaiBai



Tiada ulasan: