»
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

30 September 2011

projek POP

aha ! arini berpeluang lagi aku update blog walaupon tengah busybusy dengan projek POP
sebenarnya ini hanyalah projek folio PRINSIP PERAKAUNAN . yeah !
nak buat benda nieh memang tidak dinafikan lagi amat terlalu dan paling susah . opss , tatabahasa fail -,-
aku dah cuba buat tapi ntah kenapa asyik fail jew imbangan duga
 frust betol aku :)


so , pada hari jumaat yang lalu aku rasa rimas lemah dan serabut duk pikir benda nieh then terwujudlah planning nak buat study group dekat rumah cik aida .
study la sangat . HAHA . alhamdullilah semua benda yang aku buat termasuklah imbangan duga , penyata pendapatan (benda paling aku pening sebab salah calculation jew) dan kunci kura-kura semua seimbang Alhamdullilah , mission complete .
ni semua study group punya pasal . kalau tak, aku takkan siap buat benda nieh maybe akan di beri kerepek percuma oleh teacher kesayangan . weeee


cik dilla berhajat pulak nak pegi rumah cik ainul . dekat jew rumah cik aida dengan rumah cik ainul nieh .
jalan kaki pom sampai . bukan ape cik dilla nak kenal sangat rumah cik ainul nieh . aku takpe dah kenal sejak dalam perut lagi sebab dia tu waris aku . xD !




         gambar ni , aku snap dalam hutan jalan nak pegi rumah cik ainul dan dekat dengan kubur 




jalan punya jalan lebih kurang setengah jam * melenggang ke ape ? jauh la weh . hukhuk
sampai jugak rumah mak sedara aku nieh a.k.a rumah cik ainul . aduhai dahaga bet0l !




                                                                          lokasi : di rumah cik ainul .




lepas  terjah menerjah rumah cik ainul , tiba masanya pulak dorang pergi rumah aku.
kebetulan rumah aku ada buat open house sikit . kepada yang tidak dijemput sorry molly lah aku tak sempat nak jemput sebab aku tau korang takkan datang pom .


sedang elok dengan perut yang lapar . lepas study kita digalakkan makan , baru fresh . tak ngantuk gitu .
pic dorang dekat rumah aku takde dan masih menyemak dalam HC aku tuh . malas meyh nak upload




nota kaki : ILY . my love just for you <3 . hee (:

Tiada ulasan: