»
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

17 September 2011

sedetik nafas berlalu

wowowot ! akhirnya tercapai jugak impian aku nak keluar bersama orang tersayang . HAHA . kawan aku jew . tapi aku sayang ketat-ketat dorang nieh * membodek sekejab . so kita orang plan nak buat hari ni , hari jumaat yang indah . sebenarnya motif aku nak pergi beraya rumah cik dilla . tapi kawan-kawan aku pulak tambah plan nak pergi jalan-jalan sambil menenangkan jiwa yang lara ni dekat .... * rahsia sikit . kebetulan pulak dekat dengan rumah cik dilla . hee :)

sebenarnya hampir tercancel plan kita orang tu sebab ayah aku ada kerja mendadak dekat kl . nasib baik kejap jew .. alhamdullilah .. so , aku minta papa tersayang tolong hantarkan dekat rumah cik dilla , nasib baik aku tak sesat . tak ingat pulak jalan rumah cik dilla nieh . HAHA .

dalam 10 minit gitu aku dekat rumah cik dilla ni , kita orang pom bergerak ke lokasi . jalan kaki jew sambil bersenam . muahaha . tiba2 sampai jew tempat yang dituju kaki aku berdarah kot * sikit jew , sebab pakai kasut . pedih woooo , tak boleh nak jalan . sebelum tu aku pergi timbang berat badan dulu . HAHA . berat aku turun , aku nak ucapkan tahniah kepada cik aida kerana berat badan beliau sudah naik . tahniah ! . aku ni bila pulak . ngee ~

lepas tu aku dah tahan lagi dengan rasa pedih ni , so aku ajak cik dila , ainul pergi beli slipar dekat kedai oasis . haha . boleh tahan la slipa yang di pilih oleh cik aida . cun gitu . murah jew bab kata cik dila . * aku tak pandai nak pilih sebab rambang mata :D

then singgah pulak SMO , teman cik aida beli barang . tertengok pulak novel , terus jadi gila . aku bukan baca sangat pom , pandai beli jew . HAHA

aku baru teringat yang aku tak makan lagi , patut la jalan pom tak betul macam orang gila . yeah ! jom pergi order makanan . bau dia pom menusuk kalbu hidung aku sudaa . 




                                      ni semua aku yang blanja , tapi duit sendiri yang baayar . ahaks !



                             pic yang keempat tu la orang yang tengah kebulur . haha * muka lapar

aku makan cepat sebab tak selesa dengan makcik kat sebelah asyik duk tengok kita orang jew , makcik tak puas hati ape ni ? . lepas siap makan , ada banyak tempat lagi nak terjah ni . cik aida nak cari apple , cik dilla nak cari mee sedap , cik ainul nak cari pencuci muka . aku just ikut , taknak cari ape-ape . blurr dengan kaki yang pedih . auww !

sebelum tu aku pergi  kerat tali jam dekat kedai jam .




                                                               rolex vs espirit ( jam mahal cik aida )


aku bekenan lah telefon cik ainul punya nih , cute jew . geram nak lempar kat dinding . xD !

                                                                                TOUCHberry :)


barang yang nak di cari semua dah dapat . pening woo ronda2 carik barang dorang nieh .


 
                                                                  terhenti sekejab langkah ku . penim


boring sudah jalan-jalan so aku decided nak balik , sebab aku ada acara lain pulak . sebelum balik singgah pulak rumah cik dilla untuk menikmati hidangan air sirap yang ummmm sejuknya . HAHA  :)



                                                       masa ni tengah berbincang masalah negara .
      
best jugak duk bawah pokok sambil merenung masa depan , harap semua akan bahagia yer nanti , aku tak bahagia pom takpe . sebab aku suka tengok orang bahagia . weee



     bersama slipar yang masih berbau kedai sambil menunggu kedatangan ayah tersayang . chewahh !

nampaknya ayah ku pom dah sampai , so aku kena blah dari rumah cik dilla sebab ada acara keluarga dekat rumah mak sedara . kat sana aku sumbat pulak mee kari . kenyangkenyang . rezeki jangan ditolak . lepas tu pergi pulak KBM . entah pape ramai giler . parking penuh . huh ! .  ape lagi petanda untuk balik ke rumah . home sweet home <3


nota kaki : terima kepada anda semua kerana sudi menemani saya seharian suntuk . thank u friends

Tiada ulasan: