»
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

27 Ogos 2011

kenapa harus begini ?

hoho , keboringnan melanda di selepas sahur . yeah ! orang lain tengah tidur lepas sahur tapi aku ? update blog la . tak terlelap pulak mata ni . HAHA !
yess . raya dah tak lama . just tinggal dua hari jew lagi . insyaAllah kot raya hari selasa , lepas raya merdeka la pulak . asyik ingat raya je eh . aku pom ingat raya jew . raya membuatkan semua orang jadi kaya .wee

raya dah dekat ? persiapan aku pom tak siap lagi . takde mood raya tahun nie . sedihsedihsedih
yeah . ari khamis aritu last skola kan ? last untuk sesi bulan 8 . masa hari khamis aritu pom aku dah takde mood nak belaja , cikgu aku tetap rajin nak mengajar *pemalas . time kimia tengah sy0k duk blaja tetiba jew ada pengumuman yang begitu merdu
ingat nak buat club BUA lepas masa kimia . alah ! cikgu ni potong line ar .
dia pegi buat pulat majlis ucapan hari raya masa tu .  tapi best pulak dengar ucapan dari cikgu2 ni . kuikui .

dan hari tu jugak la aku bermaaf maafan dengan kawan-2 aku . nak tergelak pom ada sebab tak penah buat . haha ~
orang lain semua dah balik tinggal budak kelas aku jew belum balik lagi . ada dah yang balik , yang tuu nak  kejar buat biskut raya . 
sayu jugak hati aku . untung aku ada kawan yang baik pastu lawak . aku harap semua ni akan kekal .
okay cukup ! bai .
                               




                                        AWAK !  jangan pernah berubah


p/s : entri yang memb0ringkan :)

Tiada ulasan: