»
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

25 Ogos 2011

terharu :)

yess ! alhamdullilah dapat jugak akhirnya aku update blog dalam bulan ramdhan . walaupun perut aku tengah bernyanyi riang tapi aku tidak sia siakan . aku update jugak blog nieh utuk memenuhi slot ramadhan . muahaha
cakap pasal ramadhan ni , aku rasa ramai kot yang tak cukup puasa . oppps ! kita abaikan hal tu .

hey korang ! baru-2 ni aku ada dapat benda . benda ? bukan hadiah la , tapi something special bagi aku yang orang special bagi . wah :D gempakgitu * . aku tak penah dapat benda nieh melalui cara nieh . kan special tuu . anda jangan jeles ~

nak tau ape yang special sangat tuh ? haha . jeng3 . tekan bawah lagi ye 
.
.
.
.
.
.
.
.
.


                                            HA ! ni dia kad raya . special kan ? haha

sorry la saya ni DARAk sikit . orang dapat kad raya pom takde lha sebangga aku . aku bukan ape , aku bangga sebab tak penah dapat kad raya ni . lebih-2 lagi kad ni di post dari jauh . shah alam tuu . yeah ! bangga nyer aku . haha

eh korang ! aku dapat benda daripada orang special tau . jangan pikir bukan-2 , kad ni bukan daripada pakwe , makwe aku . sebab aku ABC (aku benci cinta )  *eloksangatlatu . yeah kad ni datang daripada cikgu aku ! saya sayang teacher saya . saya rindu teacher saya . masa dia mengajar kat skola aku takde pulak aku nak rindu , nak sedih cam gini . huh :) . apa bangang nya aku ni .




                                                ni la part paling aku tersentuh . sedih beb !


saya nak post balik , dah takde masa dah . alamat cikgu pom takde . hee * jujurla aku nak save bajet sebenarnya . teruknya aku . HAHA ~ semua budak kelas aku dapat jugak benda nieh .
tapi pape pon saya nak ucap selamat hari raya maaf zahir dan batin kat cikgu . ucapan ? takde kot . aku tengah kekeringan idea nieh . idea tak datang pulak time2 puasa . mungkin next post idea datang mencurah curah . weee :]


 nota kaki : saya tak penah dapat kad raya yang datang dari jauh , selalu dapat kad raya face to face      jew . JIMAT cernat amalan mulia .




Tiada ulasan: