»

3 Ogos 2011

FATHER . thank you

dengan hati yang berbunga nieh aku update entri kali ni
entri ni takde lha menarik sgt , sbb aku takde idea buat masa skang
ni update pom saje-2 untuk menghilangkan keboringnan . opss !

baru-2 ni aku dapat hadiah . yeay !
gembira tahap maksimum nieh =,=
dah lama aku nak benda ni , tapi bukan model ni
tapi takpe lha . benda free baik ambik . nak beli sendiri ntah bila la jawapnya .
aku bukan cam korang banyak duit . kan2 ? hee :)

tapi apa yang aku dapat tu ?
apasal pulak korang nak tau . itu kan hadiah aku . HAHA
ok tengok lha gamba kat bawah ni okey . pasti ada jawabannya . tekan bawah lagi





               saya suka sangat handycam DCR-SX60E *ntah pape aku ni


ni hadiah ayah aku bagi . kebetulan ada promotion kat sogo hari tu . dia bagi ni pom takde sebab . haha ~
maybe hadiah masa PMR kot .whatever lha , yang penting benda free . aku suka
handycam ni kecik jew . sesuai lha dengan aku ni . muahaha . dear  father thank you <3



                                                     nie first time try


handycam nie 16GB . wau besar giler space dia . sesuai untuk orang yang giler snap . wee


nota kaki : harap2 nanti dapat DSLR pulak . berharap sangat ni . aku dah tak tahan tengok orang lain duk tayang benda nieh dekat aku . jeles !



                    akutaktausangatgunabendanidanmasihbelajar





Tiada ulasan: