»
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

3 Ogos 2011

FATHER . thank you

dengan hati yang berbunga nieh aku update entri kali ni
entri ni takde lha menarik sgt , sbb aku takde idea buat masa skang
ni update pom saje-2 untuk menghilangkan keboringnan . opss !

baru-2 ni aku dapat hadiah . yeay !
gembira tahap maksimum nieh =,=
dah lama aku nak benda ni , tapi bukan model ni
tapi takpe lha . benda free baik ambik . nak beli sendiri ntah bila la jawapnya .
aku bukan cam korang banyak duit . kan2 ? hee :)

tapi apa yang aku dapat tu ?
apasal pulak korang nak tau . itu kan hadiah aku . HAHA
ok tengok lha gamba kat bawah ni okey . pasti ada jawabannya . tekan bawah lagi





               saya suka sangat handycam DCR-SX60E *ntah pape aku ni


ni hadiah ayah aku bagi . kebetulan ada promotion kat sogo hari tu . dia bagi ni pom takde sebab . haha ~
maybe hadiah masa PMR kot .whatever lha , yang penting benda free . aku suka
handycam ni kecik jew . sesuai lha dengan aku ni . muahaha . dear  father thank you <3



                                                     nie first time try


handycam nie 16GB . wau besar giler space dia . sesuai untuk orang yang giler snap . wee


nota kaki : harap2 nanti dapat DSLR pulak . berharap sangat ni . aku dah tak tahan tengok orang lain duk tayang benda nieh dekat aku . jeles !



                    akutaktausangatgunabendanidanmasihbelajar





Tiada ulasan: