»
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

23 Julai 2011

suka suki yer

hey hey korang
apela mimpi aku sampai rajin sangat nak update blog ni *
selalunya blog ni aku update bila 2 bulan 3 bulan 4 bulan .. alamak ! aku terjujur dgn korang pulak =,=

aku masih tak puas hati dengan entri yang aku update yang lepas tentang lelaki kenapa ni ?
so skang aku nak update tentang entri couple pulak .kenapa la ya aku suka sangat entri tajuk cam gini .aku pom tak paham .mungkin aku terlampau jeles dengan orang couple ? oh tidak ! langsung aku heran . kau nak beromantik . tolong pegi jauh-2 .bukan YOU SAKA PEGI JAUH-2 .tu cite tv3 punya .jangan tau nak copy paste cite orang jew yer .muahaha

memandang aku ni rajin sangat bukak fb..banyak aku tengok perkataan ni "in relationship with" . persoalannya (ceih! macam soalan BM yang soalan karangan tu) perlu ke korang nak menunjuk korang tengah kaple dengan baby .baby ? hah baby ke .pape jelah yang sewaktu dengannya .aku bukan tau sangat pom sal panggilan manja orang couple ni . HAHA ~

ada setengah tu letak pic profile dengan makwe or pakwe la konon .nak menunjuk ke korang ? ingat sweet sangat la tu letak pic duk dekat-2 .. kau ingat orang suka sangat ke tengok kau duk bermanja kat fb ? adoi ape pom tak boleh .. mula-2 memang lau korang cakap best la couple ni .. semua masalah buleh hilang .ada orang yang caring sal korang .tu masa time korang tak gaduh .boleh la nak cakap cam gitu .cer masa korang gaduh .habis menatang kat dalam hutan pom korang keluarkan *ni kes berat  ni * haha

                                                korang ingat budak2 tak pandai couple ke ?
                                                     budak ni mengalahkan aku jew xD !

lepas tu mula la nak buat status " cinta itu menyakitkan ". hey korang ! masa nak mula couple tu asal korang tak nak pikir ni semua hah .ish naik menyampah aku bila buat status camtu ..*pehal la aku ni nak marah kat orang tak tentu fasal .

lepas tu buat status " in relationship to single ".habis orang komen dan like tanya apehal ko single ? boleh pulak korang jwb kumbang bukan sekuntum , bunga bukan seekor . aik ? betol ke tu..lantak lah ! nampak sangat korang ni jenis playgirl or playboy.

akhir-2 ni banyak la aku tgk kat fb cam gini .mungkin musim dia KOT .ikut korang lah yang penting pelajaran jangan lupa.couple ,couple jugak study yang penting beb !

                                                              study biar gempak 
                                                             happy mak bapak :)


 p/s : jangan ambik hati tau .entri ni saje nak memenuhkan ruangan di blog cik lollip0p :)
        kepada yang sedang mengapel .jaga la tingkah laku korang . orang macam ni saya tabik
        kerana anda menghormati orang di sekeliling anda >,<
        peace yaw !

Tiada ulasan: