»
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

11 September 2011

raya ke ?

ahaks ! hai korang , arini term00d pulak aku nak update blog . sebenarnya aku jeles tengok orang lain semua tengah sibuk update blog . heee .
amacam raya korang taun ni ? best ke . aku punya raya tak best langsung . actually setiap tahun pom tak best raya . HAHA . entah la aku , orang tengah sibuk beraya , aku sibuk duk on9 fb  . opsss ! bukan on9 fb lha aku buat homework . banyak gilak homework cikgu bagi . macam tak bagi aku beraya jew . uishhh . sabor je la

tapi yang aku paling suka pasal raya ialah jeng3 . ISI DUIT KE DALAM SAMPUL . yeahh ! tu memang aku suka . kerja macam ni serah jew dekat aku . inilah hasilnya dan paling aku suka duit raya . ofcosss( punah bahasa )


                                  ni baru separuh yang aku sempat isi . yang lain tak cukup sampul -,-'


malam raya macam biasa laa aku bantu mama tersayang buat rendang kat dapur . aku ? aku tolong tengok jew . ngeh3 . aku mana tau nak buat rendang . tambah-tambah bunyi mercun yang mengacam jiwa kalbu aku tuu .  nak jugak aku pergi ketuk kepala budak tuu . nasib baik imam kuat . xD !

first raya aku tak pegi mana pom , just stay dekat rumah sebab rumah aku buat open house . orang datang pom aku malas layan . bukan taknak layan , aku tak kenal sapa yang datang . teruk kan ? budak-budak lagi la aku tak layan . bagi duit raya jew dorang terus blah . budak-budak kan . macam aku dulu . awak pom sama laa ! .

second raya turn aku pulak pergi menziarahi rumah orang . pergi sana pastu pergi sini . makan2 . boleh gemuk camni . letihletih . letih ape ? letih makan je la .
third raya ada pulak kenduri . malas betol aku . lau tak ikut kan bahaya duduk rumah sorang-sorang . jujur la saya penakut :D . lepas pergi kenduri sana . pergi pulak kenduri sini . situ pom pergi jugak . rezeki oh rezeki . tak rugi aku pergi .

raya keempat masih dalam mood kenduri . ramai pulak yang kawin musim raya-raya ni . musim dia agak kot . ngeh3 .
raya kelima time aku beraya pulak dengan homework . dah berhabuk homework aku dekat meja study tu . haha . tak sanggup sebenarnya nak buat . tapi dah amanah kan . amanah konon ! cikgu bagi bukan buat pom  bukan tak nak buat tapi malas . entah la aku . benci aku kat malas nii . nyah kau dari sini . wawawawa

arini aku beraya dekat rumah kawan aku iaitu raya yang ke dua belas . skema skit * aku eja :) . lama jugak aku tak jumpa kawan aku yang sorang tuh . lain pulak aku tengok muka dia , berubah . baru lapan bulan tak jumpa . dunia-dunia . tapi yang bestnya aku tetap jugak dapat duit raya . yeah ! rezeki jangan di tolak . thank you aunty . besar-besar pom ada jugak angpau . raya oh raya

yang aku tak puasa hati rayanya seminggu tapi puasa 29 hari . ngee ~
pape pom kita masih dalam mood raya . selamat hari raya :D maaf zahir sahaja .

                                        jom pasang pelita .

nota kaki : maaf ! takde picture untuk entri raya kali ni , semua pic masih menyemak dalam HC aku tuh ;)



Tiada ulasan: