»
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

30 Julai 2011

tabiat buruk

yeah ! hari ni dapat update entri baru tuk blog cik loli ni (dapat update blog pom happy tahap gaban , perlu ke ?)
lantak lah ape orang nak kate ,yang penting ini belog aku bukan belog kau . haha ..kasar punya ayat .ade aku kesahh ?

okay-2 sebelum tu aku nak mintak maaf dengan ayat aku kat atas tu . sorry otak saya sedikit tidak betul .hah ! tengok tu ayat pom dah tunggang langgang .lau cikgu BM aku baca ni masak aku . tapi dia tau ke link belog aku ? haha .TERSELAMAT .syushh ! kepada yang tau link blog aku ni jangan bagi kat cikgu BM kita yer =,= nanti saya bagi balik link korang kat dia..bia sama-2 kena .deal ~

ape yang aku mengarut ni .okay straight to the point

korang pernah tidur dalam kelas tak . hah tak pernah ? tak payah nak tipu la ,takkan  la setan tak pernah usha mata korang tuh .serius aku dah banyak kali benda ni usha mata aku .ape kau tak puas hati ni wahai benda halus ? erk katogeri halus ke benda ni .whatever .aku nak focus study pom tak boleh..acu nak focus ,dia datang .acu dia datang aku nak focus la tu .agaga~

maybe ada banyak sebab asal kita boleh ngantuk time nak blajar .cikgu tak ngantuk pulak nak ngaja kita kan? berdedikasi la katakan .so , aku pikir punya pikir ,akhirnya aku dapat list sedikit *eh !banyak jugak la lebih dari satu kan *apa yang mendorong mata kita terjerumus dalam lembah tidur ..nak tau teruskan baca yer



nak tidur pom ,agak-2 la brother .hormat sikit beliau kat depan tuh .akak pom sama yer *yang ni spesies aku

kat bawah ni aku list serba sebanyak
yang ni ramai yang buat 
dorang mengantuk sebab STAY UP
aku faham sebab ape korang stay up . nak main fb sampai tengah malam kan ? aku cakap fb sebab aku sama jew macam korang .tapi kadang-2(ayat ni hendaklah disebut macam p.ramlee ok) haha . asyik-2 fb yang dipersalahkan salahkan la game skali ni mesti peminat setia game.maklumla nak main sampai habis level.

ni jarang yang dibuat orang
dorang mengantuk sebab TERLEBIH TIDUR
ada jugak kes yang camni .kita perlu tidur 8jam jew sehari kan ? so lau lebih 8jam ni lah jadinya .tapi masa hari cuti aku suka buat benda ni ..opss!

ni sama dengan kes aku
dorang mengantuk sebab SUBJEK YANG MEMBOSANKAN
bila kita tak minat subjek tu ,automatik subjek tu akan membosankan ..so bila dah bosan mata pom bagi isyarat nak tido ..erkk

ni yang aku suke
diorang tidur sebab CIKGU MENGAJAR BEGITU SYAHDU
lau dalam kelas aku .subjek yan betul-2 menguji tahap keimanan aku ialah sejarah .fulamak ! bila jew cikgu start buka mulut .mata aku ni cam ngantuk jew.suara cikgu mendayu dayu kat telinga aku ni .tapi aku tahan jugak =,=

ni aku tak paham
diorang tidur sebab HOBI
macamla takde hobi lain nak buat..tidur jugak dia pilih..buat la hobi yang berfaedah sikit * pehal ni aku nak marah kat orang .macam la hobi aku tu berfaedah sangat .xD!

ni aku setuju
dorang mengatuk sebab PENAT
korang ingat jadi student tak penat ke ?dah la homework banyak .pegi skola pukul 7 balik pukul 2 lebih bape jam duk kat skola..tapi ramai yang penat sebab benda lain.bukan sebab homework..ape kes ni ?

p/s: maaf ,entri ini hodoh sekali
  

Tiada ulasan: